Lektura w pudełku to doskonała metoda rozwijająca wyobraźnię, ucząca twórczego myślenia, jak również znakomity sposób na zapamiętanie treści książki.
Uczniowie klasy 3 b w trakcie czytania lektury „Karolcia” kolekcjonowali różne przedmioty związane z treścią książki. Oprócz niebieskiego koralika znalazły się tam ciasteczka dobroci, samochód prezydenta, dom towarowy, latająca taksówka, zakorkowana ulica, plac zabaw, rysunki lub figurki bohaterów lektury np. Karolci i Piotra. Swoje pudełka zaprezentowali w klasie opowiadając przy tym przygody bohaterki lektury. Zachwyt wszystkich wzbudziło pudełko Mikołaja . Brawo!!!
Każdy sposób jest dobry, by zachęcać dzieci do sięgania po książki i rozbudzać w nich zainteresowania czytelnicze. Książka to skarbnica wiedzy, warto o tym pamiętać!
Zapraszamy do komentowania!