81 85 660 39, 514-551-838
zso.michow@vp.pl

31 maja 2016r. – oczekiwany, upragniony dzień wyjazdu na wycieczkę!

Po mszy świętej i szybkim pożegnaniu najbliższych wyruszyliśmy na wędrówkę. Po kilkugodzinnej jeździe znaleźliśmy się w pięknym Wrocławiu. Co prawda przywitał nas deszczem, ale charyzmatyczny pan przewodnik sprawił, że wcale nam ten deszcz nie przeszkadzał. Następny dzień spędziliśmy w cudownej i klimatycznej Pradze, której zabytki urzekły nas na tyle, że niektórzy postanowili tu wrócić. Kolejny dzień to uczta dla fanów motoryzacji – zwiedzanie BMW World. Sesjom zdjęciowym nie było końca! Po tych przeżyciach wyciszyliśmy się w Altotting, gdzie pokłoniliśmy się Czarnej Madonnie Królowej Bawarii.

I wreszcie Alpy!!! Ten widok zapierał dech w piersiach! Majestat i niezwykłość gór sprawiła, że zostaną na zawsze w naszych wspomnieniach. To nie był koniec naszych ekscytacji, bo nagle zobaczyliśmy schronisko, w którym mieliśmy odpoczywać po alpejskich wędrówkach – Sankt Johan in Pongau. Gospodarze okazali się przemiłymi ludźmi, którzy zapoznali nas z kuchnią tego regionu.

Wędrówki po górach, zwiedzanie magicznych miejsc między innymi: wodospadów, ośnieżonego Grossglockner, Bischofshofen, Halstatt sprawiły, że dni mijały bardzo szybko. W poniedziałek pożegnaliśmy Sankt Johan, naszych gospodarzy i wyruszyliśmy w powrotną drogę. Wieczorem byliśmy już w naszej Ojczyźnie. Ostatniego dnia uczestniczyliśmy w Warsztatach profilaktyki uzależnień. Wstąpiliśmy na chwilkę do Krakowa do Sanktuarium św. Jana Pawła II.

Zmęczeni, ale pełni miłych wspomnień wróciliśmy do Michowa do stęsknionych rodziców.

Dziękujemy Ci księże Jacku za piękną lekcję piękna, niezwykłości, pokory. Za spełnione marzenia.